طراحی سایت ، سپنج

قطعاً همه ی شما لباس به تن دارید اما چه نوع لباسی؟ انسان همواره در حال تعامل و برقراری ارتباط با سایر هم نوعانش است؛ ارتباطاتی در عرصه های مختلف؛ ارتباط با اعضای خانواده، با دوستان، با همکاران، ارباب رجوع، رئیس و غیره و غیره. ارتباطاتی که اصل و اساس زندگی او را تشکیل می دهند و می توان گفت بدون برقراری ارتباط زندگی کردن امکان ندارد.

در این میان یکی از مسائلی که قبل از برقراری ارتباط با دیگران ذهن شما را مشغول خودش می کند، لباستان است! بله، لباس به مثابه ی نوعی شناسنامه و معرف شماست؛ معرف شما به عنوان یک همسر، به عنوان یک پدر یا مادر، به عنوان یک کارمند، به عنوان یک رئیس، به عنوان یک پزشک، یک حقوق دان، یک کاسب، یک تاجر، یک مهندس، یک کارگر، یک ورزشکار، یک دوست متشخص و سنگین و یا یک دوست صمیمی و مهربان و .....

در واقع شما قبل از سخن گفتن و آغاز هرگونه ارتباطی، با لباستان به انتقال پیام به مخاطب می پردازید. لباستان البته در کنار سایر ویژگی های اخلاقیتان، به مخاطب القاء می کند که با شما چه نوع رفتاری داشته باشد؛ با کمال احترام و دیدی تحسین بر انگیز با شما رفتار کند یا با نگاهی تحقیر آمیز؛ در واقع می توانیم با کمی بد بینی به این ضرب المثل نه چندان زیبای "عقل مردم به چشمشان است" هم اشاره ای داشته باشیم.

حال این موضوع، یعنی ارتباطات، لباس یا یک معرف و شناسنامه و انتقال پیام را از زاویه ای دیگر و زیر سایه ی سنگین علم و تکنولوژی حاکم بر فضای جامعه امروزی نگاه کنید؛ بگذارید کمکتان کنم:

شما یک حقوقدان هستید، شما یک پزشک هستید، شما یک روحانی، استاد دانشگاه یا رئیس یک شرکت هستید؛ شما دانشجو هستید یا شاید هم خانه دار، شما ممکن است کارمند باشید یا یک بازاری و شاید هم تاجر؛ ممکنه مدیرکل یک اداره دولتی باشید، فرقی نمی کند چه شغلی و مقام و جایگاهی دارید...

طراحی سایت ، سپنج


مهم این است که شما به یک لباس احتیاج دارید....

یک لباس که متناسب با جایگاه شما باشد؛ یک لباس مناسب برای سرگرمی، یک لباس مناسب برای درمیان گذاشتن خاطرات و دل نوشته هایتان برای دوستان، یک لباس مناسب برای معرفی خودتان، یک لباس مناسب برای ارائه علم و دانش و اطلاعاتتان در عرصه ای که تخصص دارید، یک لباسِ مناسب، که به وسیله ی آن به سوالات دیگران پاسخ دهید و مشکلاتشان را رفع کنید و یک لباس مناسب برای اینکه خدمات و یا کالاهایتان را به ارباب رجوع و مشتریانتان نشان دهید و به فروش برسانید و یا شرکت و اداره و نهادتان را معرفی کنید. لباسی که از سراسر دنیا قابل مشاهده خواهد بود و پیامتان را به مخاطب منتقل می کند.

 

این لباس چیزی نیست جز یک وبسایت....

و ما مفتخریم چرا که می توانیم خیاط این لباس و شناسنامه ی زیبای شما باشیم.

 

در دنیای امروز، ارتباطات بین انسان ها، چه در عرصه هایی چون دوستی و رفاقت و چه در عرصه شغلی، در حال روی برگرداندن به دنیایی مجازی است؛ امروز افراد برای شناخت طرف مقابلشان به شناسنامه فرد در دنیای مجازی سرک می کشند.

امروز برای فهمیدن اینکه کدام دکتر حاذق تر است و یا کدام وکیل ماهر تر، برای فهمیدن این که کدام شرکت تبلیغاتی خلاق تر است و کدام شرکت تجاری پربازده تر، برای فهمیدن این که خدمات کدام شرکت به صرفه تر و کالاهای کدام کارخانه و شرکت مرغوب تر و پرفروش تر است و برای فهمیدن و فهمیدن و فهمیدن ... تنها یک راه ساده وجود دارد و آن هم اینترنت و چک کردن وبسایت طرف مقابل است.

و این مهم، یک فرصت استثنایی را در اختیار شما قرار می دهد تا با آراستن لباستان، تا با طراحی زیبا، شیک و مخاطب پسند لباستان، خود را به بهترین نحو ممکن نشان دهید و در این بین ما به شما کمک خواهیم کرد تا آنگونه که باید در نزد دوستان، مشتری ها و ارباب رجوع ها و سایر مخاطبینتان دیده شوید، آن ها را با افکار، خاطرات، دستاوردها، اطلاعات، توانایی ها و محصولات و خدماتتان آشنا و گستره ی ارتباطی شخصی، اجتماعی و شغلی تان را گسترده تر کنید.

آری، شما به کمک ما به بهترین شکل ممکن دیده خواهید شد. پس با ما باشید.

جهت مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت سپنج به این لینک و یا کانال تلگرامی طراحی سایت سپنج به آدرس @sepanjweb مراجعه بفرمایید.